GLAD PÅSK!

Nu sitter man här helt osminkad, riktigt skönt faktiskt.. men funderar på att göra mig i ordning och vakna till lite. Har precis planerat min vecka lite och det ser rätt så chill ut faktiskt! Imorgon är det lördag och då ska jag till min mormor och morfar och äta middag, mysigt det!

Här kommer lite bilder från igår när tvillingarna badade.. + att William hoppade e efter ett tag och sedan lämnades själv!




hehe, så söta!

Nu kommer lite bilder på vad jag fick idag! :)

En jätte fin skjal(hur det nu än stavas, brunkräm från mamma
och ett superfint armband från Therese också! :) Sedag fick jag
600 kr som skulle gå till kläder från mamma och pappa.


Sen fick jag en massa godis, hjälpa mig att äta upp det ?

pusspåer! Och GLAD PÅSK!

Kommentarer
Postat av: linda

okej okej :)))

2011-04-22 @ 11:09:07
URL: http://theroadoflife.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0