Nationella

Helojj!
Dagen började med att jag hade sovmorgon! Jätte lycklig över! :)
Sen åkte jag in till norrtälje och träffade Fredrik som jag inte träffat på 5 snart 6 år i typ 5 min. :( Tråkigt att det inte blev längre! Sedan tog jag bussen till skolan som började 9.00 och vi hade nationella -kemi! Usch, det vet jag inte riktigt hur det gick eftersom jag verkligen avskyr kemi och NO i huvud taget! :(
Jag slutade kl. 12.45 och träffade Sara efter. Vi hade det trevligt med Fanny en stund, men sen drog vi till brännes och sen var det hemgång för min och saras del. :)

Nej nu ska jag fortsätta att snacka med Fredrik eftersom vi inte träffades så länge. :) ♥




Dagens bild!
-puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0