knäpp dag!

Helloj, haft en okej dag idag. Men massa tråkiga ämnen, men matten börjar bli rolig?! :o vet inte vad som händer, men kanske blir mattelärare en vacker dag ist ? ;) haha. Nej jag tror inte det. :P efter skolan satt jag kvar med mensverk, pluggade matte och gjorde en planering med matteläraren Lars och vännen Almedina! :) Ska nu satsa på VG tydligen. Undra hur det går att satsa från IG till VG? ehm.. ja det var Almedina som lurade in mig i den tanken.. :p men ja vi får se hur det går med det. :)
Efter matten efter skolan så hämtade mamma mig så åkte vi till biltvätten och failade när vi skulle köra in, för mamma körde snett! :o Så jag skrek "BACKA BACKA!!" mamma backade och körde snett igen.
Efter biltvetten så drog vi till FlF och köpte GODIS! :D nu ska jag kolla på hundar, för vill verkligen ha en:
DOBERMUNDES KENNEL ELLER EN SCHÄFER


visst e dom fina ? :)



Kommentarer
Postat av: Fredrik G

Hundar är ju jätte farliga :( katter äää nice! :) hihi

2011-03-17 @ 21:10:55
Postat av: madde

sv: nejee! :D

2011-03-18 @ 06:05:20
URL: http://ilmln.blogg.se/
Postat av: madde

sv: nejee! :D

2011-03-18 @ 06:06:00
URL: http://ilmln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0