skön dag

Förlåt för att jag hart vart dålig på att uppdatera. Jag har haft fullt upp idag. Jag var i skolan, sen fick jag sluta tidigare, vart jätteglad faktiskt! :) Sen så träffade jag en kompis.
Åkte lite senare hem och pluggade till hemkunskapen och åt faktiskt riktigt god mat här hemma idag! Kommet faktiskt inte ihåg vad det heter.. Aja, nu sitter jag här. Men ska faktiskt sova nu. Imorgon blir det till att vara med Linda som jag sov hos i helgen som var. Hoppas att det blir en bra kväll imorgon. Hoppas att jag hinner blogga imorgon bitti innan jag åker iväg med bussen. Men vi får se, lovar ingenting. Ska inte skriva för mycket nu. Vad händer för er i helgen? Några förslag? puss



ÅÅh, saknar dig sara. Vi måste hitta på nånting snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0